Härligt

Tjenare. Idag är det en lite gladare alma efter träning. Vi körde riktigt snabba och korta intervaller på bandet, plus lite styrka. Vi körde ungefär 100m 6 gånger, tre gånger först och sen tre till. Och jag körde på 21 km/h, 22 km/h, 22,5 km/h, sen 23 km/h, 23,5 km/h och 23 km/h (med 1 grads lutning på sista). Och det kändes faktiskt mycket bättre än jag trodde det skulle göra. Hade ju faktiskt träningsvärk från igår och nu är det snäppet värre kan jag säga haha. Jag och victoria kollade på hugos bandymatch efter och sen kunde jag typ inte resa mig haha. Märks att jag inte kört så mycket benstyrka nu.. Men träningsvärk är väl härligt det!
Hoppas jag kan jobba på det här till en riktigt bra form till iusm nu!
.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

haha träningsvärk härligt xD kram <3

2011-01-29 @ 15:40:29
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0