Finally

Hellu! Kan äntligen skriva ett inlägg.. Både internet och blogg.se krångla igår.. inte kul! Men iaf så tävlingen igår gick väl inte så bra. Eller jag sprang ju bättre än sist, 2.29,39, men är inte nöjd med det. Själva loppet kändes inge bra heller, kände mig seg i benen i princip hela loppet. Fast det där att jag kände mig seg i benen kan till stor del bero på att jag fick stå still i 20 min innan loppet.. Det var ju försenat en kvart och jag var klar till min start då jag skulle starta, så det var ju inte så bra. Nästa gång tror jag att jag ska våga värma upp ganska kort innan så får vi se hur det går/känns. Men när vi kom hem så åkte vi till tidningscupen, träffade elin och linnea där, nicenice. Vi kom väl hem typ 9, så då blev det tvtittande och choklad. Sen hade hela dagen gått.. Och jag vaknade för typ 15 min sen. Har sovit jätteoroligt, drömt en massa konstiga drömmar och vaknat flera gånger. Men ska ta mig ner och äta frukost nu. Ha de bra! (det kommer lite bilder sen från igår, mamma var fotograf.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0