Fabbe

Tjena. Det är redan kväll igen, och jag känner mig väldigt trött haha. Har precis kollat hemsidan och skrivit in alla prov vi har och sådär (kanske därför jag blev så trött..?). Ska kika runt lite här bara, sen ska jag lyssna på ljudbok, Twilight lånade mamma hem. Min engelsk(a)lärare sa att jag kunde lyssna på engelska ljudböcker och kolla mycket på engelska filmer och serier, alltså lyssna mycket på engelska för att förbättra det som jag har lite svårt med. Så vi börjar väl med det på en gång! Var ju inte så jobbiga saker precis ;) Tänkte att dagens träning skulle få ett eget inlägg idag också, så det kommer väl upp snart. Tjing
.
Mitt gulliga marsvin kan få vara med på bild nån gång också tycker jag. (Och därifrån fick jag rubriken också haha.. Så svårt att komma på såna ibland!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0