Älskade fredag

Tjenare! Fredag idag, härligthärligt! Skolan är slut också vilket innebär helg, wiiiii. Blev väldigt glad när jag fick tillbaka matteprovet också, gick mycket bättre än jag trodde (y) Fast på idrotten så är det fortfarande två grejer av typ hundra (okej, kanske lite överdrivet) som jag inte klara (redskapsgymnastik alltså), har förövrigt väldigt ont i handlederna och fingrarna är typ döda efter allt hoppande och snurrande och blablabla haha. Undrar om man kan få träningsvärk i fingrarna? Spännande.. Men om ungefär en halvtimme så åker jag ner till hammar och möter victoria för barnträning. Ni får ha en bra fredag!
.
Tummen upp för fredag!

Kommentarer
Postat av: ICORNR

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



Du får 3st gratis Hajp i Spotlight när du registrerar din blogg!

2011-01-21 @ 19:32:30
URL: http://www.icornr.com/sv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0