Har man inget att skriva om så..

Lite frågor som jag har tagit från felicia, läs hennes blogg om ni inte redan gör!

.
Vad heter du?
ALMA.
Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Svarta strumpbyxor.
Vad lyssnar du på just nu?
Dancing in the moonlight.
Vad gjorde du igår kväll?
Inventerade på Willys med friidrottsgruppen.
Vad var det sista du åt?
Yoghurt och macka.
Hur är vädret hos dig just nu?
Äckligt! Regn ibland, kallt och bara uuuuh!
Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
Mamma.
Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet?
Hmm.. leendet och ögonen kanske.
Hur mår du idag?
Glad för att det är fredag!
Vilken är din favoritdryck?
Oj, jag tycker ju inte om så himla mycket.. Kan ju inte dricka kolsyra t.ex. haha. Men nån festis kanske ;)
Favoritdryck, alkoholbaserad?
Varför ska man dricka sånt?
Favoritsport?
Löpning! (friidrott)
Vad har du för hårfärg?
Typ ljusbrun med rött i.
Vad har du för ögonfärg?
Lite grå-blå tror jag.
Soluppgång eller solnedgång?
Hm.. solnedgång tror jag.
Antal syskon och deras ålder?
Två lillebröder, 9 och 11 år.
Favoritmånad?
Maj, juni, juli och augusti haha.
Favoritmat?
Tacos!
Senaste filmen du såg?
Oj.. kommer faktiskt inte ihåg. "Tusen gånger starkare" kanske.
Favoritdag i veckan?
Fredag.
Favorithobby?
Träna, umgås med vännerna och shoppa.
Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Ja.
Favoritlåt?
Vet inte riktigt, olika varje dag typ.
Sommar eller vinter?
SOMMAR!
Förhållande eller One-Night-Stand?
Förhållande!
Choklad- eller vaniljglass?
Choklad.
Hur bor du och med vem/vilka?
Jag bor i en ganska stor villa med hela min familj.
Vad läser du för böcker?
Olika, oftast deckare eller typiska "tonårsböcker".
Hur ser din musmatta ut?
Laaaptoooop.
Favoritsällskapsspel?
Jadu haha.
Favorit data/tvspel?
Ingen aning!
Kan du nudda din näsa med tungan?
Aa! Kommer ihåg att vi testa det på skolan förrut haha. Väldigt stolt över det..!
Kan du korsa ett öga åt gången?
Nej.
Är du romantisk?
Kanske, kanske inte.. Äh, vet inte.
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Ibland, ibland inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0