Utbränd?

Haha mamma säger att hon tror att jag typ är "utbränd", att kroppen inte orkar och säger ifrån genom att stöta ut en massa utslag? Eftersom jag fick det när jag var sjuk. Men vet inte riktigt om jag tror på det. Hoppas jag inte får nå inatt, vilket jag verkligen tvivlar på att jag slipper undan.
.
Träningen gick väl iaf rätt så bra. Vi sprang i typ 50 min, vilket blev ungefär en mil då. Kände mig inte sådär superpigg i benen (vilket jag inte gjort på jäääättelänge..), men ja.. helt okej. Sen pratade vi en himla massa också, som alltid haha :)
.
Nu ska jag flytta mig till tvn och kolla på greys, och idag ljuger jag inte för er haha ;) onsdag=greys, och vad jag vet så är det onsdag.
Tror inte det blir nån mer uppdatering ikväll. Så sov gott!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0