Träningen

var jobbig! Herregud, har inte varit så trött på länge tror jag haha. Vi körde först 4xca 400m, lite småkuperat med sega smålutningar, första gick på 1.30, sen typ 1.24, 1.27 och 1.26, vi hade 2 min vila. På den sista hade jag mjölksyra efter halva ungefär, inte trevligt.. Nej, kändes inte superbra direkt, kändes som jag hade noll stil.. Typ en stor kossa som suktade efter mållinjen, eller nåt. Sen körde vi, hör och häpna, inne på arenan!!! 150 meter var snöfria, och vi körde 4x150m med 2 min vila där också. De i motvind gick på 27 ungefär, och de i medvind 26s. Mina ben var döda redan innan, men gick faktiskt bättre än jag trodde det skulle gå. Så träningen i sin helhet gick väl okej, men inte så mycker mer. Nu ska jag sluta prata om min träning, säkert ingen som bryr sig? Haha. Kram till er som orkat er ner hit :)
.
Ja ni ser ju att det var ett tag sen, och det här var Slottsstafetten. Där som terräng-sm kommer gå om knappt två veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0