Svar

Hej på dig! Skrev lite om min träning ett antal inlägg ner, nån av de där 30-dagarna. Men kan ju svara på dina frågor här iaf :) Just nu tränar jag 5-6 gånger i veckan, lite beroende av tävlingar och så. Som det ser ut idag så kör jag/vi oftast längre intervaller (uthållighet) på måndagar, på tisdagar kör jag om jag kör 6 gånger i veckan och isf lätt distans, onsdagar kör jag på gymmet just nu och då nåra intervaller med mer kvalité och styrka, torsdagar är det oftast lite kortare intervaller och mer snabbhet, fredagar har jag alltid vila (om det inte är tävling så jag kastar om dagarna lite), lördagar är det oftast lite längre distans (oftast runt 60 min) och söndagar lite kortare distans och ibland spänst/styrka (fast det sistnämnda kör vi inte nu, gjorde tidigare i vinter). Självklart ser det inte ut så här hela året, men ungefär så här har det sett ut i vinter.
Jag tränar och tävlar för Högbo GIF, och har alltid gjort.
Kul att du också springer, hur tränar du då? Och vilken klubb? :)
.
Hoppas svaren blev som du tänkt dig, bara att fråga mer!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ah intressant!! jag tränar oxå 5-6 ibland 7 just nu, har vart skadad och sjuk en massa så ligger efter med träningen ;) Rydö Ask är klubben!

här är min blogg förresten!! :):)

www.lisaberntsson.blogg.se

2011-04-05 @ 21:05:16
Postat av: anna

när du springer distans hur långt brukar du springa då ungefär? :)

2011-04-06 @ 18:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0