Söndag

Men ingen ångest-söndag idag faktiskt! Prao nästa vecka ju, och det är ju helt okej ;) Ska praoa hos mamma, var fullt överallt där jag ville va. Och hon jobbar på skola, en årskurs ett. Så det ska jag väl klara av haha. Idag så blir det ut och springa med victoria, hoppas att det inte blåser så mycket ute idag. Sen tror jag att jag och mamma ska åka till köpis och lämna tillbaka en kofta mamma köpte till mig igår, och kolla på lite sommarskor som jag måste ha med mig till portugal. Sen tror jag vi ska kolla på min brorsars innebandymatch, typ dm-final eller nåt. Jag måste också skicka in min so-uppsats idag, så ska läsa igenom den nån gång också. Så vi får väl se när vi hörs! Ha en underbar dag :)
.
Shit va härligt med sommar(kläder)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0