Snabba är vårt förnamn

Tjotjena! Egentligen skulle jag kommit hem från städningen för typ en halvtimme sen, men det gjorde jag för längesen! Vi "städade" (bar typ bara ut en massa saker) klart allt på bara två timmar. Tror att det egentligen var allt som vi skulle göra på tre gånger, alltså 12 timmar. Men vi kanske skulle få nåt mer att göra, fast hoppas vi slipper haha ;) Var lite jobbigt att springa upp och ner i hundra trappor (typ..) hundra tusen gånger (typ..) med en massa skräp (allt från kartonger till gamla skidor och sängar).
.
Iaf, har nyss pluggat pyttetyttelite engelska, rättat litegrann på min text. Nu tänker jag gå ner och käka jordgubbar som jag och pappa köpte. Sen blir det greys, great!
Tror inte det blir nån mer uppdatering idag. Så godnatt eller nåt då!
.
(stugan) Ibland är man ju bara för snygg, så snygg att man måste visa upp bilderna också! (ser fan ut som en fisk på första bilden, eller hur..?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0