Run for your life

Tjena igen. Har landat i sängen framför datorn nu. Träningen gick ganska så bra, först körde vi 3x400m på 20 km/h och sen styrka. Kändes som bandet rullade på i en jäkla fart, som vanligt.. Men kändes helt okej ändå. Har väl inte så mycket mer att säga om det haha. Eller jo, jag börjar bli väldigt nervös inför nästa helgs terräng-sm! Vilket inte är bra, tar så mycket energi att vara så jäkla nervös, för mycket haha. Bättre att spara den energin till benen istället tycker jag. Fast lite nervös måste man ju va! Mamma klagar alltid på mig innan tävlingar att jag är för nervös haha, typ "varva ner lite nu, annars kommer det inte gå nå bra", jo det är ju jävligt lätt.. Nervositet i rätt mängd är bäst :) Som med allt annat, lagom är bäst. Men det blir aldrig lagom, antingen för mycket eller för lite. Nu ska jag svara på en lite kommentar. Så kommer snart tillbaka med ett till inlägg haha ;)
.

Kommentarer
Postat av: sanna.s

känner igen det dära med att vara nervös ibland är man så sjukt nervös så att man nästan spricker. Men som sagt det är bra att vara lagomt nervös iaf! Ibland känns det som nej jag vill inte springa bara för att man är så nervös men när man står där på startlinjen så är man så sjukt taggad!!! :D

2011-04-06 @ 21:13:08
Postat av: angelica strandberg

håller helt med om att vara neröv fast det är en skön känlsa, specielt när man står på startlinjen och just ska springa då äre sjukt skönt men håller helt med att det kan vara jobbigt också;)



lycka till;)

ps. hoppas vi syns på tävlingar i sommar

2011-04-08 @ 18:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0