Onsdag

Hej, nässelutslagtjejen här! Usch, vaknade av att det kliade på hela kroppen typ (benen, armarna och fötterna..). Jag har ju fått mina jäkla nässelutslag igen, men de brukar hålla sig borta om jag äter allergitabletter. Men nu ville de inte det, förstår inte vad det är för nåt?! Aja, ska till hälsocentralen imon iaf, får väl se vad de säger då.
.
Skoldagen har faktiskt gått ganska fort, har bara "jobblektioner" på förmiddagen, efter lunch är det slöjd och klassråd och syv (fast hade ingen syv idag, hihi). Så nu är det bara två dagar kvar den här veckan!
Lite senare ska jag ut och springa med victoria, ikväll ska jag inte göra nåt speciellt vad jag vet. Plugga matte kanske heh..
Hörs senare iaf! Kramis
.
Ascool bild från stugan. Ser ut som jag har miiiils långa ben.. (lillbrorsans keps om ni undrar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0