Måndag

Hejsan! Ännu en dag med underbart väder, helt galet. Måste verkligen njuta av dom här dagarna nu, kommer väl inte vara sånt här väder så många dagar till om jag får gissa, men härligt så länge det varar! Däremot är inte min kropp lika "solig" (=energifull, typ), jisses vad seg jag känner mig, hela jag. På förmiddagen låg jag i soffan och höll på att somna, orkade knappt resa mig haha. Men sen satt jag mig ute i solen ett tag, blev lite piggare då. Har hunnit varit till stan med mamma en snabbis också, köpte en mörkare nyans av min foundation (eftersom man får lite mer färg i ansiktet nu) och lite andra småsaker som bodylotion. På tal om färg på kroppen, ansiktet är det enda som jag kan bli liiite brun i, övriga kroppen ser jag ut som ett spöke, även fast jag solar. Om ni skulle undra sen när det kommer in bilder från portugal bl.a. hehe ;)
Aja, snart är det dags för träning iaf. Vi får väl se hur det går med min seeega kropp. Hejhopp!
.
Lite småhäftig bild(, på min lampa).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0