Måååndag

Tjeeena, haft en bra måndag än så länge? Min har väl varit helt okej, fast lite smått okoncentrerad i skolan.. Väldigt skoltrött, ska bli skönt med 2 veckor ledigt därifrån! Det är iaf strålande väder nu :) Var hur skönt som helst att cykla hem i det här vädret, och snön har smält väldigt mycket med hjälp av regnet också (y) Däremot är det ganska blåsigt (kändes som det när jag cykla iaf haha). Har iaf gjort lite nytta i skolan, skickade in en svenska-text, så nu är det "bara" so:n och engelskan (kanske no:n) som ska skickas in den här veckan. Kommer komma en stor pust från min sida när det är klart kan jag säga haha. Ska kika runt lite på datorn nu, sen blir det träning. Ha de gött!
.
Haha PEACE! (Köpte förresten den där tröjan och armbanden i lördags, om nån ville veta. Och så kanske ni ser mitt hår, fast bilden är ju lite orättvis..)

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej, jag bara undrar hur mycket du tränar i veckan? och vilket upplägg på träningen du har? vilken klubb? kanske som en "dagens fråga" elr liknande.



bra blogg, löper själv så den är ganska intressant!

2011-04-04 @ 17:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0