Lite nytt

God morgon! Jag har fixat med lite nya färger och så här, lite vårigare. Älskar den där typ korall-aprikos-aktiga färgen. Ska fixa en ny header nån gång också, men orkar inte göra det nu.
Om en stund ska jag ut och springa med victoria, fast vi ska bara ta det lugnt, riktigt lugnt. Typ jogga lite, stanna i någon backe och köra lite steg och sådär. Få skaka ur benen lite bara.
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Om inte victoria har nåt att göra kanske det blir att umgås med henne, vi skulle nämligen behöva fixa lite grejer och så. Vi får väl se hur de blir :)
Ha en bra dag!
.
Minimaran förra året. Kan inte förstå att det snart gått ett år!

Kommentarer
Postat av: victoria

Ja idag ska vi umgås :D <3

2011-04-19 @ 10:19:58
URL: http://vicotoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0