Längtar

Har suttit och kollat på lite skolavslutningsklänningar. Och redan kanske ni tycker, men jag bara kollar, tänker inte köpa nån nu haha ;) Vet iaf hur jag vill att min klänning ska se ut, så får väl se om jag hittar en sån också.. Men egentligen så är det inte så hemskt långt kvar. För efter lovet så är det v.17, sen 18, vecka 19 har vi hälsovecka på skolan så den blir väl lite speciellt, v.20 är vi i Portugal, sen är det typ bara 2 hela veckor kvar! Så för mig är det ungefär 4 riktiga veckor kvar innan hela åttan har gått också. Fast om jag tänker på allt plugg vi ska hinna med så känns det som att det är evigheeeter kvar, uh.. Man har ju nåt att längta efter iaf!
.
Nu ska jag borsta tänderna och sen läsa lite, varit dåligt med det på sistone (läsningen alltså, borstar tänderna gör jag iaf..).
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0