Just can't get enough

Hej på er! Söndag idag och känner att jag redan börjar bli dagvild haha. Lite annorlunda vecka förra veckan, och nu är det lov. Hur ska man kunna ställa tillbaka sig sen tro.. haha. Men väldigt skönt är det just nu iaf! :)
.
Nu på förmiddagen har jag sprungit ett lätt distanspass med pappa, jag var duktig och sprang med honom väldigt länge men efter ett tag fick jag nog haha ;) Fast han springer faktiskt lite snabbare nu haha. Kändes ju inte bra, såklart, men helt okej ändå (med tanke på gårdagen.. som jag förövrigt har "glömt" bort nu).
.
Ska försöka få med mig pappa till valbo nån gång under dagen och kolla om det finns nån bikini, behöver en till när vi ska åka till portugal. Annars har jag inget mer planerat, vi får väl se vad dagen har att bjuda på :) Lite plugg kanske.. nej usch, måste ha nån dag till ledigt! hehe (a)
.
Ha en bra dag allihopa! Hörs senare.
.
Igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0