It's not time to make a change.

Helluu. Ännu en dag som gått då, tisdag alltså. Eller ja, den här dagen har väl inte gått än. Men jaja. Tyckte det gick fort i skolan idag, idrott, no, bild, engelska och no. Men var inte så hemskt mycket skrivande som igår så kanske va därför. Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, ingen träning och inget annat planerat. Kan ju vara bra att ta vara på den tiden och plugga så alla uppsatser blir klara? Men lovar er att jag kommer fastna vid nåt annat istället för plugget haha. Det som är så livsfarligt med att ha allt plugg på datorn.. Inte lika fint väder idag, men ganska "varmt" ändå, kunde ha vårjacka :) Älskar när man kan börja ta på sig vårkläder och speciellt när man kan vara utan jacka ute, underbart! Fast lär väl ta ett tag tills den dagen kommer.. Att vara utan jacka alltså. Nu ska jag sluta babbla och läsa bloggar eller nåt. Hoppas ni har en bra dag!
.
Behöver jag skriva vart den är ifrån? ;) Har riktigt dåligt med nya bilder, så tråkigt att gå ut och knäppa nu, men när det blir riktig vår, då ska ni få se på annat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0