Hej formen, du får gärna ta och komma och hälsa på ett tag nu!

Ja, träningen gick väl inte sådär superbra direkt. Kände mig väldigt trött och så. Vi körde iaf inne på arenan hela tiden idag, inge snö kvar förutom lite uppe på vallen. 8x200m var det vi körde iaf. Och blev ungefär 1 och 2 min vila, varannan gång, eftersom vi körde stafett så blev det så. Jag körde på 35,5-36,5 ungefär. Sen körde vi en kortkort-stafett också, fyra gånger. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om dagens träning, inte bra men heller inte urdålig. Kan bli betydligt bättre iaf! Om vi säger så. Hejdå.
.
Gaaaaaammal bild.

Kommentarer
Postat av: victoria

Naw gullig bild på dig, jag ser dock inte så snygg ut i profil haha x)) <33

2011-04-11 @ 21:08:27
URL: http://vicotoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0