Gårdagen och dagen

Oj, känns som jag har mycket att berätta nu haha. Saker som jag gjort alltså, tråkigt skit för er kanske? Men igår kväll så åt jag och elin mat ute, sen stack vi till hemmakväll, hyrde film och köpte ben&jerry, sen hem till henne och hade lite filmmys (äääälskart'). Frida kunde/hann tyvärr inte, för de jäkla bussarna och grejs. Kom väl hem efter halv 12 nån gång så då gick jag bara och la mig på en gång.
Idag vaknade jag typ 7 haha, kunde inte sova längre.. Men gick upp och åt frukost, sen 9 åkte jag och pappa till gymmet. Jag sprang min distans, som blev ungefär 50 min. När vi kom hem igen var jag supersnabb att duscha och så åkte vi (hela familjen) till gävle där brorsan spela innebandy-dm. Kollade på hans två första matcher, som dom förlora (dom spela skitdåligt haha). Sen gick vi och åt på max. Sista matchen skippade jag och mamma, vi gick på stan istället. Hittade lite saker också, min mamma är snäll hihi :) Men den matchen vann dom iaf, kanske var vi som var oturskaninerna haha ;) Kom hem för ungefär en timme sen kanske. Nu ska jag plugga lite innan maten, och ikväll blir det bara slapp. Ha en bra kväll!
.
Får bli en gammal bild på mina fina tjejer ♥ och jag i bakgrunden haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0