FREDAG

Jahapp, då var hela prao-veckan slut då. Har varit roligt, men barnen suger ur all energi ur en så trött är man haha. Orkar inge mer häng, kläng och frågor nu på ett tag.. heh. Kom iaf hem alldeles nyss så väldigt kort dag idag, skönt!
.
Och inatt så vaknade jag halvt (som många andra) av det där jäkla larmet, tjöt ju hur länge som helst. Men jag var inte helt vaken så jag kunde ju inte koppla nånting, tänkte "är det måndag? första måndagen i månaden? nää, och mitt i natten också.." sen somna jag igen haha.. Men när jag vakna så fick jag reda på att det hade brunnit/brann på Sandvik. Så först fick man ju inte gå ut eller ha fönstrena öppna p.g.a. röken, men sen va det tydligen lungt. Jag är inte förgiftad än vad jag har märkt iaf haha.
.
Nu ska jag bara ta det lugnt tror jag. Imon är det dags..!! Uuuuhuuu.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0