Det bara är så

Hej på er! Bara en dag kvar i skolan innan helg nu, känns skönt. Var ju till hälsocentralen idag också, blev inte så mycket klokare, men fick med mig lite ny medicin iaf. En sammanfattning av sköterskans prat är typ "det bara är så", jaha liksom. Åh mycket hjälp man får! Jaja, har iaf medicin ifall jag skulle svälla upp i ansiktet/halsen eller nåt, kan ju vara bra att ha med sig till portugal om det skulle hända nåt där..
Annars då? Dagarna rullar på, vilket känns väldigt skönt. Jag längtar så otroligt mycket till sommarlovet, ni anar inte. Det känns också väldigt stressigt i skolan med tanke på hur mycket vi ska hinna med, men det lär väl lösa sig, och förhoppningsvis åt det bästa hållet. Jag ska ju söka till löpargymnasiet på dom här betygen så.. ja, får väl hoppas att dom är bra. Men är ganska säker på att jag kommer sänka mig i nåra ämnen, inte bra att starta för hårt haha..
.
Men nu ska jag ligga här i sängen och lyssna på elins "SUMMER"-lista (spotify) och läsa lite bloggar. Sen lite matte eller no plugg också kanske. Och om typ två timmar är det ju träning. Slänger väl in nåt mer inlägg nån gång!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0