Dagarna bara blåser förbi.

Hej på er! Nu börjar den här dagen lida mot sitt slut, själva dagen iaf. Jag och victoria var ju ute och sprang distans på förmiddagen, blev väl runt 12 km, och gick för fort som vanligt.. Fy på oss! Plus att det blåste som bara den, och kändes som man hade motvind väääldigt mycket oftare än medvind. Som vanligt alltså. Fyfyfy för motvind. Man blir bara så frustrerad när man inte kommer nån vart haha.
Men sen efter lunch så åkte jag, victoria och hugo till alborgen där vi spenderade hela eftermiddagen. Var riktigt kul som vanligt :) Sen när vi kom hem så följde jag med mamma till affären, och sen har jag bara ätit och så. Nu ska jag ta fram godispåsen och leta fram nåt bra program på tvn. Ha en bra kväll :)
.
weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0