Dag 27 - 10 sanningar om mig

Kör en till idag, ligger väl skapligt efter så!

  1. Jag älskar choklad.
  2. Jag hatar när jag ska lägga mig själv efter att ha kollat på en läskig film.
  3. Musik kan göra mig glad om jag är ledsen.
  4. Jag har äckligt torra händer, men orkar ändå inte smörja in dom tillräckligt mycket..
  5. Jag är ganska blyg när jag är med såna som jag inte känner så bra, de som inte känner mig så bra vet inte hur jag är som person även om de tror det.
  6. Jag har stor press på mig själv.
  7. Jag tycker att minsta lilla är pinsamt (nästan, victoria är värre! haha).
  8. Jag hatar att städa.
  9. Jag tycker om att hjälpa andra.
  10. Jag blir lätt avundsjuk på andra.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hahhaa, finns mycket i livet som är pinsamt . . finns lite för mycket x)) <33

2011-04-07 @ 15:29:46
URL: http://vicotoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0