Dag 25 - Det här gör mig ledsen

Ledsen och ledsen, vi tar ledsen/sur/arg/irriterad på en och samma gång tycker jag!
  • När man har hur många uppsatser, prov och liknande som helst som ska in och man har en maaaassa kvar, även fast man pluggat..
  • När det går dåligt på en träning eller tävling.
  • När man bestämt sig för att ta en speciell sak att äta, och märker att man inte har det hemma (haha).
  • När man lyssnar på vissa låtar som påminner om vissa saker, tror inte jag säger nåt mer än "vissa saker".
  • När man blir/är sjuk!
  • När man vaknar på morgonen och tror att det är lördag, fast det är onsdag (eller nån annan skoldag)..
  • När man vet att det är nåt man måste göra, fast verkligen inte orkar.
  • När något man sett fram emot blir inställt eller liknande.
  • När något går sämre än vad jag förväntar mig av mig själv.
  • När man har slut på pengar och inte vill nåt annat än att shoppa.
Där har ni lite saker, vissa mer seriösa än andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0