Dag 23 - Någon jag umgås mycket med

De personer som jag är med varje dag i skolan är ju frida och elin, mina underbara & bästa tjejer! Hur tusan skulle jag överleva vardagarna utan dom?!
Är ju med dom på fritiden ibland också, när vi har tid haha.. Det där med tid är ett "litet" problem i våra liv..
.
Och victoria träffar jag ju nästan varje dag då vi tränar tillsammans. Vet inte vad jag skulle göra utan henne, på träningarna främst. Har mycket att tacka den underbara tjejen för! Vi umgås ju på fritiden ibland också, när vi får tid över och sådär ;) Och hon kanske flyttar i höst, hur ska jag klara mig?! Alla träningar?! Buhuuuuu :'(

Kommentarer
Postat av: victoria

♥♥

2011-04-03 @ 21:03:53
URL: http://vicotoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0