Dag 22 - Det här vill jag bli när jag blir stor

Ja ni vet väl mina drömmar, och jag säger inte att det är omöjligt att nå dit, för inget är omöjligt! Men man måste ju vilja bli nåt annat också.. Och vad det är vet jag inte än faktiskt. Skulle kunna tänka mig att jobba med nåt inom idrott, matte eller NO-ämnena. Så kanske tränare (ja självklart proffesionell så man tjänar lite haha!..), lärare (fast inget jag vill bli just nu) eller nåt spännande labb-jobb, eller kanske astronom? Haha kanske inte. Men ja, jag vet inte riktigt vad jag vill bli än, kommer väl hinna ändra mig hundra gånger också innan jag får nåt jobb.
.
Och så vill jag bli en bra mamma till mina (förhoppningsvis två) barn. Ska lära de att springa innan de sett en skymt av nån annan sport! Fotboll är verkligen förbjudet! Haha nejdå, en bra mamma var det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0