Count on me

Tjeeena, hur är det med er? Jag är lite småtrött, känns som jag har hunnit med hur mycket som helst idag. Först rensade jag ur min garderob, tog ur allt jag inte kunde ha eller inte använder (skönt!). Sen var jag ju ute och sprang med victoria, lite kortare idag, blev väl runt 8 km och mycket skönare då det inte blåste så mycket. Efter lunch åkte jag, mamma och victoria till köpis, bytte en klänning som var sönder, köpte ett par skor, leggings och solbrillor. Sen åkte vi direkt och kolla på brorsans match, som dom förlorade tyvärr.. Var ingen bra match i huvud taget, men något underhållande iaf ;) När vi kom hem satt jag mig och läste igenom so-uppsatsen och ändrade lite, och nu har jag precis skickat in den. Så jag tror jag har hunnit med allt jag tänkt idag. Nu ska jag äta, ikväll blir det bara tv-slapp tror jag. Hörs senare :)
.
Snodde bilderna av victoria, nån sommar för ett bra tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0