Blääääväder

Hej på er, har ni lika dåligt väder som jag har idag? Usch, fy och blä säger jag bara. Fast är iaf lite bättre nu. Imorse var det alldeles dimmigt och man blev bara trött av att kolla ut, nu är det ingen dimma iaf. Tror inte det regnar just nu heller, men gjorde förrut.
Var ute och sprang med victoria iaf, i ungefär 40 min. Vi klarade oss länge utan regnet, men på slutet så började det och sen blev de värre haha. Vi brukar vara bra på att planera våra löprundor så det börjar regna eller liknande när vi är klara ;) Men det gick väl ganska bra iaf.
Jag har även hunnit med att färga håret, så nu är utväxten borta. Däremot ser det väldigt rött ut just nu, hoppas det blir bättre när det torkat ordentligt, har ju faktiskt samma färg som sist.
Har kollat på "Off the map" också, var riktigt bra. Och nu kollar jag på greys. Varför ska det vara så bra program på tv när man måste plugga för? Haha. Jaja, ska inte lägga ner nå mer tid på det här inlägget nu iaf. Hoppas ni har en fin söndag, trots vädret :)
.
weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0