Back on track

Hej på er! Nu är jag hemma igen, och om nåra timmar börjar skolan igen också.. Helt otroligt hur drygt två veckor kan gå så himla fort. Men så är det, hoppas det går lika snabbt fram till portugal och sen sommarlovet också!
.
Har iaf varit väldigt skönt i stugan, känns som jag typ uppskattar det mer nu när jag inte varit där på jättelänge. Skönt att bara koppla av. Vi har varit ute i stort sett hela dagarna, fiskat (eller ja, inte jag, men brorsorna), tränat, spelat spel, gått, cyklat och bara njutit av solen och det härliga vädret. Förstår inte hur det kan vara så himla varmt nu! Men klagar verkligen inte, suuuperhärligt :D Så varmt som det har varit nu har det inte varit varje sommar vi varit där. Igår satt vi ute och åt på kvällen, det kan man knappt göra vissa midsomrar man är där. Så ja, älska vädret! Har knäppt en himla massa kort också, så slänger väl ut nåra här senare.
Och självklart har jag fått påskägg också ;) En massa godis och även lite annat, det är ju inte helt fel det heller om man säger så!
Det enda dåliga och jobbiga var att det blev en vattenläcka i den ledningen som går till vår stuga. Så dom var ju tvungen att stänga av vattnet så vi hade inge vatten i ett dygn.. Fick hämta hos andra och duscha hos andra haha, eller värma vatten på spisen och duscha i. Vi fick ett litet överlevnadstest av nåt slag haha. Och just då förstår man verkligen hur bra man har det att man alltid får rinnande vatten så fort man vrider på kranen, men sen dagen efter så tar man det lika självklart igen.. haha.
.
Nu ska jag sluta babbla.. Hoppas ni haft en bra påsk ni också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0