Arg, ledsen, sur, besviken..

Ja ni kan ju gissa hur det gick? Rent åt helvete! Jag är så ur form. Det gick inte alls. Jag kom inte ens i mål, bröt efter ungefär 3 km. Det gick bra första kilometern, men sen så gick det bara segare och segare och tyngre och tyngre. Så innan den brutala backen på sista varvet hoppade jag av. Min kropp var helt slut. För det första så gick det nog för fort i början (hängde med i toppen). För det andra så är jag inte alls i form. Känner inte igen min kropp. Kände det redan innan jag skulle starta, fast självklart hade jag ju inte dom tankarna då. Jag satsade allt, men förlorade. Har (som min tränare säger att man ska vara efter tävlingar som inte gått bra) varit lite förbannad och tänkt att "nästa gång, då jävlar!" i nåra timmar nu, och nu är det dags att släppa det här och sikta framåt istället. Den här vintersäsongen (och första tävlingen ute nu då) har inte gått bra för mig på minsta lilla punkt, men nu jäklar ska vi se till att sommaren blir tusen gånger bättre!
.
Nu ska jag tröstäta godis och tagga galet till alla träningar framöver som ska göra mig bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0