uschabuschaduschafuschacluscha

hejhej. har inte haft tid till datorn tidigare idag (ja förutom i morse då, som ni förstår..). men skulle ju på nå skol-if möte klockan 3 och det skulle ta en halvtimme. men typ fem över 4 fick jag åka hem, jävla skit ! fick kuta hem, kasta i mig en banan och packa till träning. så blev lite stressigt där, men heter man alma så går det galant ! hahaha *hosthost*. men blä vad tråkigt det är här utan bilder men så fort jag får tid så ska jag fixa från min dator, lovar ! senast i helgen ska det ske. så håll ut hehe :) men nu ska jag fortsätta kika runt och fixa lite till engelskaläxan vi har imon åh..HJÄLP ! no-prov snart också, blää. men hejdå, innan det spårar ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0