trött tjej

hejhallå. nu är jag hemma igen ! och är riiiktigt trött. igår va vi först till lidingö och kolla på victoria när hon sprang, och hon sprang superbra förstås :D. sen åkte vi till barkarby, hitta inte så mkt förutom en jacka för 3000 som blev lite för dyrt...tyvärr. men bättre lycka på sollentunas köpcenter hehe. låg alldeles vid hotellet så va perfekt. köpte ett par gråa jeans med lackdetaljer, mössa och vantar. kvällen spenderades vid matbordet med en massa andra löpare, trevligttrevligt. och en del i sängen på hotellrummet. och idag då. min tur att springa ! (och en hel del andra också.) gick faktistk väldigt bra :D kom fyra, så jag är skitanöjd ! va jäkligt drygt dom där två varven, sprang nog lite för snabbt första också haha. men det funkade ju det också. andra människor härifrån sprang också riktigt bra ! innan vi åkte hem så va vi till naturhistoriska. lite av en tradition efter varje lidingölopp, och det här va ju det 7e. börjar bli lite tjatigt nu faktiskt. men det är ju iaf nya filmer på cosmonova, den här gången kolla vi på "hubble" ute i rymden. nu sitter jag här halvt deckad och borde egentligen plugga, men känns som att det inte är nån mening ens ! får ladda upp till skolan imon ist..jippie.

det komr bilder sen, lovar :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-26 @ 19:42:36
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0