tiden går fort när man har roligt

tjena. varit ute på lite äventyr med victoria haha. vi cykla till högbo och sprang, men först fick vi gömma oss lite i skogen haha (a) och det gick lite för fort när vi sprang också hehe, får ju inte springa så hårt nu när det är lidingö snart (!). fy på oss ! menmen. på vägen hem åkte vi ner till ridstället och kolla på tävling. frida hoppa ju, hon och robert va jätteduktiga :) (inte för att jag är det minsta insatt i ridning, men det gick bra för dom iaf !) min tremenning va också där och hoppa, så träffa henne också. fast blev bara ett "hej" haha. hon hade inte så mkt tid att prata, va ju för tusan år sen jag träffa henne ! blev iaf jäkligt kallt där efter ett tag så va riktigt skönt att få hoppa in i en varm dusch när man kom hem. nu blire bara slapp hela dagen skulle jag tro. fast måste nog göra lite läxa också. ikväll fortsätter victoria och jag våran filmkväll, blir super det :D ha en bra dag ! för er som orka läsa allt, haha..


nordea, sundsvall

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tänk om dom hade sett oss i skogen, då hade jag dött! x)) Hahha! <33

2010-09-18 @ 16:57:12
URL: http://vicotoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0