skolfoto på g

hello igen :) nu va det sen kväll igen då. skolsent skulle man väl kunna säga. imon är det dags för skolfoto iaf. har plockat fram lite kläder jag ska ha. kan kanske visa imon. men på morgonen ska vi till arenan och hoppa höjd först, kul. inte. måste skynda mig nå inihelvete sen så jag hinner till kamratstödjarfotot...mitt hår komr säkert stå åt alla håll och kanter haha ! men nu backar vi lite i tiden här. träningen gick ju inte så bra direkt. hade snabb stege och mina ben ville inte gå nå snabbt idag..ja, det blir ingen bra kombination med andra ord. fick våfflor när jag kom hem :D nu ska jag gå ner och be pappa hjälpa mig med ett mattetal, om jag orkar. har fått en massa läxor ;( får plugga som tusan i helgen ! (säger jag nu iaf.) hoppas ni haft en bra dag, min har varit...rätt..skrämmande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0