rooobert

nämentja ! har inte haft tid att blogga nåt tidigare. skola först då. lång dag, samma sak imon. men efter följde jag och elin med frida hem och sen till stallet. jag och elin fick rida robert. haha vi såg nog ut som...jag vet inte vad ! och höll på att flyga av också, hehe vi va inte så duktiga (a) men man fick sig ett gott skratt haha ! kom hem och så blev det middag och så. kollar på superstars just nu. väldigt kul faktiskt. hoppas ni haft en bra dag hörrni :)


dessa sköningar har jag varit med idag ♥
(ja jag är också med, men orka inte sudda ut och skit. ni får kolla på dom två andra snyggingarna !)

Kommentarer
Postat av: Fraaida ;P

Robert är ju bäst! ;P <3



Det hater kvällsmat ;P

2010-09-21 @ 22:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0