pluggapluggaplugga !

tjena. har fixat ett eget account till spotify nu så jag kan ha på datorn vi får ikväll (!), så har fixat lite musik dit och så. nu måste jag plugga. prov och massa läxor ! usch fy och blä. menmen, sånt är livet ! ska lyssna på braiga låtar så kanske det går lite bättre. skriver väl innan jag sticker till skolan på möte och för att få datorn.

nåra bra låtar ni kan lyssna på (om ni inte gjort vill säga, vilket jag hoppas alla gjort !);
cooler than me-mike posner
billionaire-travie mccoy
lovekiller-darin
natteravn-rasmus seebach
(ååh sommar-10 !!)
princess-jay kay
river flows in you-yiruma
(inge sång, men såå himla fin !)
break your heart-taio cruz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0