jag lever !

tjohej. det är lugnt, jag lever ;) orka bara inte sätta på datorn och grejs igår. dom där varven gick väl skapligt iaf. fast va ju ganska tungt psykiskt haha. men på engelskan idag höll jag på att dö. DET SPÖKAR PÅ SKOLAN :o på riktigt, tror jag. våran egnelskalärare tror inte på det för hon har inte varit med om nåt men vissa andra...shit jag hatar sånt där ! och tydligen så va våran skola nåt ställe där man kunde säga hejdå till sina nära och kära man mist (♥). och att man hissade ner kroppar genom nåt hål (buhuu) som vi fick se. det är fan läskigt ! så jag vet inte om jag vågar gå till skolan imon haha. nejdå, men skulle aldrig kunna va där själv, uh !

Kommentarer
Postat av: Frida <3

Vadå när gjorde du det? ;P <3

2010-09-02 @ 17:08:31
Postat av: alma

svar till frida: om du mena spökgrejsen på engelskan så va det på extraengelskan ;) <3

2010-09-02 @ 20:26:10
URL: http://alskalopning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0