friiiday

godmorgon ! hann till och med ett morgoninlägg duktiga jag ;) lr jag är ju på långa vägar inte klar men hoppas jag hinner haha. idag är det fredag också, härligt ! förutom att vi ska hoppa höjd nu på morgonen...hatahata ! och jag vet inte hur jag ska ha håret på idrotten, just nu sitter jag med 3 riktigt fula flätor i håret och så tänker jag inte gå ut hehe. men kan ju inte ha utsläppt heller..åh ! får väl klura vidare då. har inga planer för eftermiddagen iaf, ska ut och gå en promenix med victoria bara :) måste försöka få bort lite skit ur benen tills imon, för som det kändes igår lär nog knattarna va snabbare ;p men ni får ha en bra dag !


smiile, for friday !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0