finally !!

tjena ! just nu är jag ganska glad :D min iPhone har äntligen ändrat orderstatus till levererad ! fast ska inte säga nånting än, jag har den ju liksom inte i handen...men ett steg framåt. hoppas den komr snart !
annars så har vi haft bad idag, vilket va en tumme ner. hatar bad !! usch. simmade 60 vänder, klassikern. plus att vi haft dubbel lektioner i engelska, inte bra skoldag med andra ord. imon har vi matteprov så har pluggat lite till det, fast ganska svårt att plugga till egentlige. men jaja, får göra så gott jag kan ;) ska springa terrängserien ikväll också haha. får se hur det komr gå..benen är ju inte på topp just nu, hehe. men tar det bara som träningspass. hörs väl efter det. ciao


bulgarien igen. jag och mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0