engliska

diggar min engelska ! usch det är verkligen inte min grej...fasar ju för dom betygen ! (jag va ju inte seriös där uppe om nån trodde de, dålig är jag inte. haha kan nån vara ?) men har iaf gjort det jag måste till engelskaläxan nu iaf, hoppas jag. måste plugga på so-ord nu. sen blir det fotbollsmatch, brorsans lag är matchvärdar så jag och victoria följer med och hjälper till :) och i högbo va det ju inte så lite folk haha. va hundutställning så va ju huuur mkt bilar och folk som helst. uuurgulliga hundar också, jag vill ha en hund ! men det fanns nåra riktigt fula och läskiga också :s och en hund satt i bilen och tutade skitmkt hahahah ! gick väl skapligt att springa iaf. vi körde på i backarna och typ jogga emellan, sjuonhalvan. hela 13 backar va det på den, och dom är ju inte så fjuttiga precis ! räknade inte med småkullarna och minibackarna heller. men lidingö är ju ännu värre så...shit.

men nu måste jag plugga vidare för vi ska åka om ungefär en kvart tror jag. hare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0