åååååååååhhhhhh !

facebook verkar ha stora problem !!! jag som hade en sån rolig konversation med elin. haha konversation, låter typ...knäppt :D

träningen gick väl helt okej, antar jag. kände mig seg i benen bara. vilket jag inte gillar, såklart. sitter ju och dampar sönder på datorn nu. snart ger jag upp och går ner och borstar tänderna. hoppas ni har haft en bra dag ! min skoldag va riiiktigt seg kan jag meddela. men härligt väder så det piggar ju upp lite ! :) älskar solen, min kärlek ♥ haha.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Aa eller hur, får ta sömnpiller om jag ska somna så tidigt haha x)) Vi kan dygna istället så slipper vi oroa oss att sova över : ) hiih <33

2010-09-06 @ 21:24:54
URL: http://vicotoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0