verkligheten jagar ikapp

tjenare. nu är praoveckan slut då, tråkigt men ändå skönt. orkar inte med skolan just nu, inte med alla prov och läxor ! utan prov och läxor skulle det vara tusen miljoner gånger bättre. vrf ska man ha de liksom ? haha. jaja, sånt är livet, ingen slipper undan.

idag va jag med caroline hela dagen iaf. vi va ut till pressverket och hämtade nån vätska som skulle testas. sen filtrera vi slam, usch såg inge mysigt ut kan jag säga ! hehe. ganska spännande med kemi tycker jag. sen fick jag skriva lite till min idrottsuppgift medan hon gjorde lite annat. slutade halv 12. åt våfflor till lunch (h) så har jag dragit fram lite kläder och sånt till falun. har skrivit på min loggbok nu, den måste fixas men det gör jag på söndag ! däremot måste jag skriva den där novellen..så blir att sitta här ett tag till och tacklas med den.

Kommentarer
Postat av: Carro Ö

Vad kul att du var Prao hos mig!! Hoppas att du hade det bra i Falun!!

2010-10-23 @ 19:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0