tiden går som x2000

..på helgerna ! jag som trodde jag inte skulle ha nåt att göra idag fick plötsligt ingen tid över till att skriva här. har pluggat litegrann, kollat på hugos innebandymatch, varit till köpis (köpte en superduperskön fleecetröja och ett par stövlar som jag inte vet om jag ska ha lr inte), så har jag pluggat lite till, fixat på våran hemsida och tränat. fick lite smått panik innan träningen, klockan va betydligt mer än jag trodde så blev att kuta ner och byta om snabbare än blixten och sticka, men jag hann i god tid (y) och nu blire tacos !! komr fler inlägg snart, tjiiao

Kommentarer
Postat av: Victoria

Heheh :) I´m a paparazzi! xD <33

2010-10-24 @ 21:02:02
URL: http://vicotoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0