tååååårta

tjabba ! här gick klockan snabbt. tänkte jag skulle sätta mig här en snabbis, skriva ett kort inlägg och checka facebook men elin fick mig att fastna den gullungen :) (som är sjuk, buhuuu !!) fast just nu kallar hon mig gullig för att jag är lite trög bara..men det är som vanligt så de är lugnt !
terrängserien gick ju inte så jäkla bra, skyller på långpasset i söndags ;) men nästa gång klarar vi under 19.50 ! tredje gången gilt, right ? har fått gooood tårta idag också, plus smörgåstårta och massa kakor ! proppmätt va man efter det kan jag ju meddela. fick en merci-ask av farmor och farfar också sen dom va i tyskland och åkte färja, typ gottgottgott. men nu ska jag försöka dra mig mot tandborsten och sen mot sängen, är ju så jäklans trött om dagarna (och kvällarna), dygnet runt liksom ! så godnatt för mig då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0