sliten tjej

hellojsan ! jag är ganska så trött och sliten nu kan jag ju säga. som vanligt fullt upp. roligast på sandvik idag va iaf att kolla på mina fingrar i mikroskåp och vara och kolla i det "riktiga" stålverket, riktigt häftigt ! fatta hur mkt stål dom smälter och tar hand om där. helt sjukt. och väldigt högljutt och varmt, men det sistnämnda har jag inget emot ! älskar lukten där inne också, väldigt speciell men väldigt härlig på nå sätt haha. låter stört, men ja, ni kanske fattar om ni går in där..vem vet. iaf så sluta jag ju fyra som vanligt och sen blev det träning 5. körde lite backe :) va väldigt längesen det nu, typ lidingö sist ! har skrivit i min loggbok från dagen, på engelska måste de va också..plus att jag kom på att vi måste skriva en typ novell som SET-läxa, SET !? vafan är de nödvändigt för ?! ååh, ibland förstår jag mig inte på skolan ! snart är det iaf dags för greys :D ska försöka skriva lite till först, för sen blir det sängen direkt om jag ska orka resten av veckan. ha de gött allihopa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0