så gott som klar

så, tror jag är klar nu. tog design från tescho, riktigt bra sida med gratis bloggdesign-mallar :) iaf för mig som inte är så teknisk och kan fixa en bra själv !

haha måste bara berätta att igår när jag och victoria skulle åka buss hem kom nåra tanter som typ va halvt fulla. ni kan ju gissa hur det lät ? haha det va ju helt galet !! skratta så tårarna spruta.
köpte bara typ gummi "ramar" till telefon och en skiva. och självklart smoothie då ! victoria köpte iaf också en skiva så skulle vi skicka över alla låtar till varandra som vi inte hade, vilket tog typ två och en halv timme haha ! men har en massa nya, bra låtar nu iaf (y)

idag har jag inte gjort så mkt annat än pluggat och fixat här. om ungefär 1,5 timme blir det träning. långpass blir det idag, tur man har nåra att prata med hehe !

komr upp lidingö-bilder alldeles strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0