fullt upp

tjenare. har haft fullt upp hela dagen. började ju kvart över åtta så kom dit då. visste däremot inte riktigt vart jag skulle ta vägen, men kom fram till slut iaf haha. sen så fick jag lite information om vad dom höll på med på stålforskningen i storhet, det är ju en himla massa avdelningar av olika slag. sen så fota dom mig och la ut på deras hemsida lr va man ska säga för att alla som jobba där skulle kunna se att jag är där på prao, haha läskigt ! iaf så va jag på nåt ställe där dom prova hållbarheten i stål på förmiddagen. fick mest kolla vad de gjorde, de som jobbade där hade inte heller så mkt att göra men de va ganska intressant ändå. efter lunch va jag på provberedningen. man typ "baka" in olika stålbitar och sorter så att man skulle kunna kolla på dom i mikroskop och sånt sedan. det blir som cylindrar och dom slipas och poleras sen också innan man skickar tillbaks dom. först fick jag mest titta på, men sen kom det nå lättare stålbitar så då fick jag "baka" in dom. va där till fyra sen fick jag åka hem. fast va ju tvungen att hitta ut först också haha, skulle verkligen gå vilse där om jag gick omkring själv. det är iaf en massa roliga gubbar där, dom pratar så roligt haha ! får se vad morgondagen bjuder på då jag får vara på nåra andra ställen.

när jag kom hem blev det nästan direkt att byta om och sen springa med victoria :) vi sprang ungefär 10 km och sen körde vi lite gå 30 springa 60 typ haha svårt att förklara. menmen, så va de iaf.

nu ska jag checka in allt som hänt här under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0