en dag kvar

hejsanhoppsan ! något piggare nu efter ett träningspass med victoria :) rensar verkligen skallen. asså jag höll seriöst på att svimma sista timmen. en gubbe som skulle visa mig stod där och prata om nå maskin och till slut hörde jag knappt va han sa, måste va sån himla konstig luft där, blir skittrött ! men så fort man komr ut ett tag blir det bättre. blev typ skittrött i benen också haha ! antagligen för att jag stod upp ganska länge och gått omkring på inte så bra golv för mina ben, fick ont i benhinnorna också. men jaja, det gick över så de är lugnt. iaf så började jag dagen på röntgen och magnetgrejs. som på de flesta ställena där så testar dom stålet och vad det innehåller. jag fick köra ståltester i magnetmaskinen lr va man ska kalla det, den är inte så stor haha. men man mäter iaf om stålet är magnetiskt lr inte, om det är a.......(nånting) lr f........(nånting) haha komr inte ihåg va det va för ord. men sen efter lunch så va jag till försökshallarna. där gör dom pulver av stål som dom testar och exprimenterar med. sist va jag till skärbarhetslabbet. där har dom en massa stora maskiner där dom ja..skär stålet lr hur man ska förklara haha. dom gör ju tester där också och ser hur hållbart det är (tror jag..höll ju på att svimma typ haha). jag har ofta önskat att jag har ett jobb som jag kan gå till och slippa skolan med alla prov och läxor, men jag har nog insett nu att min kropp inte alls skulle vara redo för det. jag trodde det skulle vara mkt mindre jobbigt här än på skolan, men jag är ju hur trött som helst när jag komr hem. så, jag har nog ändrat min uppfattning litegrann tror jag. men det är ju självklart jätteroligt och jag längtar inte tillbaka till skolan ! usch nej.

tänkte att jag skulle börja skriva typ "dagens träning", de dagar jag tränar då. om det skulle vara nån som är intresserad lr behöver lite tips och så har jag nåt mer att skriva om också ! får se om jag hinner göra det ikväll. nu ska jag gå ner och äta, magen kurrar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0