elin gästbloggar ! ;)

jag tänkte gästblogga här tidigare idag och jag började skriva så fint, men sen så kom ja på att jag hade hemkunskap och att den lektionen redan hade börjat så då vare bara att stänga ner allting och springa iväg till malmgården! hahah, typiskt mig... då jag tänkte skriva så satt jag, alma, frida och robin i klassrummet på rasten. robin satt längre bak, vet inte vad han höll på med. men vi skickade spotifylistor till varandra, lyssnade på musik, pratade och lite så iaf :) frida & alma kanske är bland dom bästa i väääärlden <3 jaa... efter skolan så hade jag hk prov som jag hade missat, har ingen aning om hur det gick faktiskt! men jag svarade på allt så det är bra det iaf. sen ringde min telefon och då visade det sig att ja va tvungen att åka till ks så de va bara att trampa på dit. fixade i ordning lite inför drömveckan och sen fick jag åka hem.

nu äre så att jag har FASTNAT på en låt , en katy perry låt!!!! ;O jag gillar inte alls henne, men jag älskar denhär låten! thinking of you (acoustic) - katy perry, lyssna ! (y)

kan ju passa på att skriva lite om alma också eftersom det är hennes blogg.
alma är en glad, trevlig och ganska udda person.. haha! jag menar udda på ett bra sätt. hur många äre som är en mumie, leker tupp, ser ut som en "tant" när man dansar till waka waka, gör sina speciella hopp osv? ;) jo alma! men det är hennes domdär sakerna som gör henne annorlunda ju, det är så hon är så äre bara att gilla det eller inte. men alla som inte gillar alma borde ha nån skruv lös, hon är ju helt underbar! suuuuper snäll och väldigt rolig, hahah ! man får sig ett gott skratt varje gång man umgås m henne, underbart :D alma och jag är bra vänner, men vi kommer bli bättre det vet jag. för det vill jag iaf. men nu har jag skrivit ganska mycket om henne, men alla som känner henne vet hur hon är :)

jag har inge mer att säga... slänger in en bild på gullfian :)<3




glömmer aldrig den dagen, hahahah !


Kommentarer
Postat av: Friida ;P

Hahaha<3 ROOOBERT "

Kommer aldrig glömma den dagen =) Vi måste göra om det nån gång ;P

heheh <3

2010-10-28 @ 09:09:32
Postat av: sv t frida

ja haha :D <3

2010-10-28 @ 15:29:16
URL: http://alskalopning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0